ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ  
 

                                                                                              

Σε συνεργασία με τον Εμπορικό σύλλογο Σαντορίνης, ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ το έτος 2015-2016 Επιδοτούμενα σεμινάρια που θα βοηθήσουν τις τοπικές επιχειρήσεις, να γίνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικές, δίνοντας την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν εύκολα CRM και να αναπτύξουν-εκμεταλευτούν πληροφορίες που θα προέρχονται από την επικοινωνία και την πελατειακή σχέση μέσω Interneτ. Αναλυτικότερα η δράση αφορά προγράμματα ΛΑΕΚ δειάρκειας 32 ωρών τα οποία αφορούν, υπαλλήλους επιχειρήσεων οι οποίοι στο τέλος του προγράμματος θα λάβουν βεβαίωση σεμιναρίου και θα πληρωθούν από τον ΟΑΕΔ το ποσό των 160 €

 

 

                                                                                           

 

Σς συνεργασία με τον Σύλλογο ενοικιαζομένων δωματίων Σαντορίνης ATLANTIDA διοργανώνουμε επιδοτούμενα σεμινάρια για το προσωπικό των επιχειρήσεων που θα βοηθήσουν τις τοπικές επιχειρήσεις, να γίνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικές, δίνοντας την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να διαχειριστούν "μικρά μυστικά που κάνουν τη διαφορά"  Αναλυτικότερα η δράση αφορά προγράμματα ΛΑΕΚ δειάρκειας 32 ωρών τα οποία αφορούν, υπαλλήλους επιχειρήσεων οι οποίοι στο τέλος του προγράμματος θα λάβουν βεβαίωση σεμιναρίου και θα πληρωθούν από τον ΟΑΕΔ το ποσό των 160 €

αφορά Όσους εργάζονται (entry level) σε τμήματα υποδοχής ξενοδοχείων ή τουριστικών καταλυμάτων.
- Όσους δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία  αλλά θα ήθελαν να ακολουθήσουν καριέρα στον ξενοδοχειακό κλάδο και θα ήθελαν να εργαστούν σε τμήματα υποδοχής ξενοδοχείων ή τουριστικών καταλυμάτων.
- Σε ιδιοκτήτες μικρών Ξενοδοχειακών Καταλυμάτων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών.

Σκοπός του σεμιναρίου, είναι να θέσει το πλαίσιο λειτουργίας των τμημάτων Υποδοχής (Front Desk) και Guest Relations που θα οδηγήσει στην αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών σε μια ξενοδοχειακή μονάδα.  Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την ανάπτυξη σχέσεων με τους υπάρχοντες «ικανοποιημένους» πελάτες και την μετέπειτα εφαρμογή φυσιολογικών μηχανισμών όπως το word of mouth.